Учитель, виставляючи учневі певний бал, повинен обґрунтувати його. Думаю, це не завжди легко зробити і досвідченим педагогам, не кажучи про початківців. Критеріїв оцінювання знань і вмінь з української мови багатенько, тому що багато і самих видів мовленнєвої діяльності, якими має оволодіти учень. Але питання "Чому в мене (в моєї дитини) саме такий бал?" особливо загострилося в період дистанційного навчання. Тому виставляю тут покликання на сайт, де є вичерпне пояснення того, як який рівень знань і вмінь має оцінюватися.
Почитати є що, скажу я вам )) Отож нагадаю спрощений варіант критеріїв, які я колись вже виставляла. Їх, звичайно, можна змінювати та доповнювати, пристосовувати до різних предметів, не відходячи при цьому від вимог стандарту.
Немає коментарів:
Дописати коментар